Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit!
A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban. A kormányzati intézkedésekkel összhangban most meghozott óvintézkedésekkel a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.
A járvány elleni védekezés elősegítése érdekében Magyarország Kormánya által bevezetett korlátozásokkal párhuzamosan 2020. november 11-től a kormányablakokban ismét kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni. Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.
A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.
Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon.
Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.
Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.
A Szentesi Járási Hivatal elérhetőségei:
Szentesi Járási Hivatal Kormányablak Osztály
telefon: 63/814-774, e-mail cím: kab.szentes@csongrad.gov.hu;
Szentesi Járási Hivatal Foglakoztatási Osztály
telefon: 63/814-820, e-mail cím: foglalkoztatas.szentes@csongrad.gov.hu;
Szentesi Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály ( 6600 Szentes, Vásárhelyi út 12.)
telefon: 63/814-787, e-mail cím: ebao.szentes@csongrad.gov.hu;
Szentesi Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály (6640 Csongrád, Justh Gyula u. 2/b.)
telefon:63/814-734, e-mail cím: ebao.csongrad@csongrad.gov.hu;
Szentesi Járási Hivatal Hatósági, Szociális és Gyámügyi Osztály
gyámügyekben telefon: 63/814-766, e-mail cím: gyam.szentes@csongrad.gov.hu;
általános hatósági és szociális ügyekben telefon: 63/814-811, e-mail cím: hatosag.szentes@csongrad.gov.hu.
Szentesi Járási Hivatal Népegészségügyi Osztály
telefon: 63/814-800; e-mail cím: nepeu.szentes@csongrad.gov.hu;
A Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal Sajtószolgálata
www.szentesimozaik.hu
Hírek|29