Kezdőlap Szentesi Élet Örökre megváltoznak a vásárlási szokásaink…

Örökre megváltoznak a vásárlási szokásaink…

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat. A vásárlók egyre nagyobb aránya (40%) bízik abban, hogy végső soron visszatérhet
megszokott fogyasztási szokásaihoz, azonban köztük is megoszlanak a vélemények arról, hogy ez milyen mértékben képzelhető el. Az EY Future Consumer Index tanulmánya ezeknek a vevőknek öt markáns csoportját
határozta meg aszerint, hogy milyen tényezők befolyásolják döntéseiket, a csoportok az akciófüggők, az egészségtudatosak, a környezetvédők, az aktivisták és a hedonisták. További részletek lapunk 16. oldalán olvashatók. Képünk illusztráció.
#szentesielet #tajekozottnaklennijo #varosihetilap #szentes
www.szentesielet.hu
33.szám
Társadalom|50




Forrás

Exit mobile version